Kratos'un Vahşeti

Beyaz saçlı koca dev”
Büyük bir zevkle
Parçalıyor hayallerimi
Zamanımı çalıyor benim
Düşüncelerimi harap ediyor
Oysa ben, bir zamanlar
Gösterişli bir Tanrıydım.
Tanrılığın adına leke süren
Sarı dişleri görkemime kan sıçratıyor
Annem kırmızı örtüyle kapatmazdı üzerimi
Kötülük hastalık getirmesin diye
Şimdi halime bak anne!
Kanla kaplıyım baştan aşağı


“Beyaz saçlı koca dev”
Büyük bir zevkle
Parçalıyor bedenimi
Ve kapanıyor gözlerim
Ne kadar isterdim
Ölmeden önce güzel bir zambağı öpmeyi
Avuçlarım arasında bir kelebeğe dönüşmesini,
İzlemeyi...
Fakat kıpırdayamayacak kadar mecalsizim şimdi.
Bana iyi bakın halkım!
Tanrınız koca devin akşam yemeği
Tanrınız öldü,
Onu siz öldürdünüz...


 -Aylak Kadın 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“Requiem for a Dream” ve “gösteri toplumu”

“Take My Eyes” ve “toplumsal cinsiyet politikaları”