Değişen Dünyanın Mizantropisi

Boğuk dalgaların sesi

Gittikçe dibe batıyorum

Ciğerlerime dolan hüznün hırçın dalgaları

Beni saran dalgaların vahşeti

Gökyüzünün maviliği bulanıklaşıyor

Dünyaya bakmak gözlerimi acıtıyor

Denizin engin bataklığı beni içine çekiyor

Kanatları koparılmış meleğim, 

Ben yok oluyorum

Denizin karanlık köşelerine sığınıyorum

Bu Dünya benim düşlediğim yer olmaktan uzaklaşıyor

Son nefesim Dünyalılara ulaşmasın

Ben engin denizdeki bir harabe adam

Ben harabe okyanustaki engin bir adam-dım

Dünyalılara karşı bu savaşı kaybettim

Onlar kazandı, varsın onların olsun

Bu iğrenç Dünya,

Burası benim olsun

Bu engin denizin hırçın dalgaları


-Amaranth

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kratos'un Vahşeti

“Requiem for a Dream” ve “gösteri toplumu”

“Take My Eyes” ve “toplumsal cinsiyet politikaları”